My Photo
Name:
Location: Dublin, Ireland, Ireland

Monday, June 05, 2006

Izgubljeni u prevodu

To što žena kaže, ne znači odmah da to i misli! Mali rječnik pojmova za lakše preživljavanje.
ŠOPING
Nemam ništa za obući. Vadi novčanik!
Dragi! Čovječe koji plaćaš i koji ćeš nositi kući moje 15. cipele kupljene ovaj mjesec pripremi se na čekanje!
Gle, dućan s cipelama! Ovo će potrajati jako dugo!
Vidi, ima i u plavoj boji! Kupujem!
Hej, pa ove su jako povoljne! I te ću kupiti!
Pasat će nam za dnevni boravak! Jednostavno kupujemo, iako nitko živ ne zna čemu će to zapravo služiti!
Daj, pridrži malo! Nosit ćeš to do kuće!
Ajde stani u red! Ti plaćaš!

LJUBOMORA
Kako ti se sviđa? Jao si ga tebi ako kažeš da izgleda bolje od mene.
Je li ona tvoj tip? Ako je, možeš odmah otići do kurve.
Super cura! Krava.
Draaagi! Vidite, ovo je moj muškarac.
Nisam ljubomorna! Ako ne pripaziš, iščupat ću ti kosu i oči.
Ma super! Idiote jedan, ponovo ne shvaćaš što se događa oko tebe!
HLADNA STOPALA
Dragi, stopala su mi hladna! Daj raširi malo noge da ih malo zgrijem!
Hladno mi je! Dolazi vamo i zagrij me malo! Rekla sam odmah!
Tako mi je hlaaadno! Samo zagrijati, ne ševiti!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home