My Photo
Name:
Location: Dublin, Ireland, Ireland

Monday, July 03, 2006

Astra i problemi sa njom po ko zna koji put

Vece mudraca je zasedalo pre neki dan a izdavanje naredbi je bilo juce ujutro dok sam ja spavao. Daci naravno. Astra se opet usrala ispred kapije (U mini karantinu je do 06.jula ovog meseca sto otprilike znaci da jos nije izvedena iz dvorista a u kuci joj nije dozvoljeno da udje) , sto je pokrenulo lanac protesta . Ducina anti kampanja koja traje od samog pocetka , Sekino sve cesce uvidjanje da ce Astra da bude mnogo veca od njoj najdrazih pekinezera ali tu uvek postoji i ono da se "deka" ljuti . Vikicu boli uvo za sve jer ona se udala i upravo je stigao muz i upravo su na medenom mesecu u Nesebaru i na kraju Radovan koji se opirao do juce ali on je kao autoritet broj dva i samim tim preglasan. To sam jednostavno video juce po njegovoj reakciji kada smo se vratili od Vlade i Jele . Nacin na koji je rekao Daci a mene nije ni pogledao . " Pogledaj tamo na terasu sta je napravljeno?" Ja sam u tom trenutku shvatio da je Daca verovatno zaboravila da zatvori vrata na njihovu kucu a posto je padala kisa ona je usla unutra ili ko zna sta jos. Ocekivao sam neku materijalnu stetu, povecu. Nije bilo nista od toga . Astra je izbacila zemlju iz jedne saksije na terasi. Kada je Daca uzela da pocisti onda je poceo da vristi na nju da nista ne dira pa je on dosao da opere vodom kao da je u pitanju krv a ne zemlja. Itd, itd. Pretpostavljam sta se desilo. Astra je iskopala zemlju iz saksije ( za sta je trebalo da bude kaznjena odmah, i da se vice na nju i da se otera sa terase ) , Duca je naisao i poceo da vristi iz sve snage kako to on ume posto se Astra pojavila tek posle deset minuta od kada smo mi dosli i bila uplasena ( nije najbolji nacin i ne mora da se bas vristi, ali moze i tako) , Seka je verovatno rekla par fatalistickih recenica kako to kuce nije za ovde itd. ( sto vec prelazi granicu) a Radovanov deo je bio apsolutno nepotreban i glup. Ali ga razumem zato sto on ne zeli da rasturi porodicu zbog nekog kuceta. I posle svega ostaje Daca kojoj treba da se izdaju naredjenja i koja treba da se izvrse . Olaksavajuca okolnost po Dacu je to sto ona ona pravo da se zali ali ali to ne utice na ranije donete odluke. I na kraju dodjem ja kome treba da Daca samo prenese "jednoglasnu" odluku. Odluka je da Astra moze da ostane u dvoristu ali da mora bude utamnicena kada god se digne Duci , Seki ili razmazenim gostima da ne pominjem imena . Naravno bice dozvoljeno da bude setana mada Duca ne veruje da cemo to da radimo i verovatno ce to da padne na njegova ledja ( taj potcenjivacki odnos prema Daci je posebna prica o kojoj necemo ovog puta nista da pricamo). Nece moci! Rekao sam Daci pred Ivanom i Tanjom da cu svaku konstrukciju koja bude sagradjena u te namene da srusim pred svima. Astra moze samo da bude vracena. Ja ne zelim da ulazim u spiralu odgovornosti ko je kriv vise ili manje kada sutradan ona nekog pocepa. Ja i onako nisam neki dreser a ona nije obicna vrsta pa da s njom moze ko kako hoce . Nacin na koji se radi na koji se stvari odvijaju vodi u katastrofu . Iduce godine u ovo vreme ona ce da bude odrastao pas koga cu ja moci samo delimicno da kontrolisem. Mozda je u tome problem? Sto to ne bi bio neko drugi? Mozda. Onoliko histerije i zle krvi za sitnice . Sta ce da bude kasnije? Samo Bog sveti zna. Najbolje je da se Asta iseli iz dvorista tako da zavrsimo sukobljavanja u vezi nje. Brine me samo da Astra nije glavni uzrok ovih problema. Mozda je dosao trenutak izbijanja rogova? Ja sam tu situaciju vec imao u zivotu. Da li je opet dosao taj momenat? Nadam se da nije .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home