My Photo
Name:
Location: Dublin, Ireland, Ireland

Friday, May 26, 2006

Cakic Jovan in memoriam


Danas sam saznao da je umro Cakic Jovan moj drug (dobar drug) iz osnovne i srednje skole. Ono sto mogu da se prisetim da je on upisao gradjevinski fakultet u BG-u i da sam posle jedno pet godina saznao da je dao sve u roku itd. Nismo se videli jedno petnaest a culi sigurno dvadeset godina . Uspeo sam prosle godine da pronadjem nesto za njega na internetu i posaljem mu mail . Izvinio sam se jer nisam bio siguran da je to on. On mi je odgovorio da me se seca i da zna ko sam . Pitao je kako sam i izvinio se zato sto se nismo videli mnogo godina. I to bi bilo to sto se tice naseg kontakta. Ja sam se posle kilavio kada cu da mu pisem pa sam reinstalirao kompjuter pa pogubio sve adrese itd. Da je umro javio mi Sasa da je cuo od Relje Milanovica. Odmah sam zvao Srbu Cetnika i on mi je potvrdio. Rekao je da je bio pre par dana u BG na kremiranje ostataka posmrtnih. Cale je umro od raka prostate. Jebi ga. Ne znam sta da kazem. On je prvi iz moje generacije koji je umro. I nisu neke godine. 40 god. Kada sam prosle godine pretrazivao pronasao sam da je imao izvanredan put. Magistrirao ovde i u Svajcarskoj u Lozani pa doktorirao u Engleskoj na York univerzitetu . Tamo je bio naucni saradnik drzao predavanja studentima itd. Bog da mu dusu prosti.

1 Comments:

Blogger Iceman said...

R.I.P.

Sta da ti kazem da su iz moje dvojica umrla - jedan sa manje od dvadeset a jadan sa dvadeset (nepunih). Ustvari drugi je poginuo na Kosovu a prvi je umro od leukemije. Strasno. Pokoj im dusi!!!

5:46 AM  

Post a Comment

<< Home