My Photo
Name:
Location: Dublin, Ireland, Ireland

Wednesday, June 07, 2006

Velika Rusija

Большая Рoссия

Možemo početi time da Hamas polaže sve veće nade da će mu Rusija pomoći u ustoličavanju na vlasti. Ili, kako iranski zajapureni premijer Ahmadinedžad, posle posete njegove delegacije Moskvi, upadljivo sve manje diriguje demonstrantima, što bi da svetu pokažu svoje zube od obogaćenog uranijuma.
MoskvaIli, kako je publikovana opet neka studija koja na osnovu najprimitivnijeg kompjuterskog jezika - Basic-a, dokazuje da komanda “if/then” (“ako/onda”) još uvek ponegde važi. Naime, podatak kaže: ako (if) cena nafte ostane na oko 60 dolara po barelu, onda (then) će Rusija do 2011. godine duplirati svoj BDP; a ako (if) nafta bude skočila na 100 dolara, onda (then) će 2015. Rusija po BDP premašti Britaniju i Nemačku. Može se početi i time da će se jula meseca u Petrogradu održati G-8. Kako piše Sandro Viola, jedan od odličnih italijanskih komentatora: “Samo jednom od državnika na tom skupu – po veličini BDP njegove zemlje, po stepenu industrijalizacije (po slobodama i demokratiji) na skupu G-8 nije mesto - domaćinu Putinu”. Nekoliko dana pre G-8, u Rusiji će proraditi Energetska berza, gde će “baćuškama” na noge dolaziti kupci nafte i gasa. U Rusiju - za koju više ni slavjanoserbski jurodivi ne veruju da je modernizovani Sovjetski Savez - voljom tržišta nafte sliva se novac u nepojmljivim količinama. Rusija je uspela i da nataloži rezerve zlata u iznosu od 225 milijardi dolara. Sa takvog pijedestala lakše se razgovara sa partnerima koji misle isto ono što i italijanski komentator, ali nije red da to oni kažu. Štaviše, malo će se ko od njih okuražiti da u Sankt Petersburgu podigne glas i od apstrakne priče o liberalizmu i demokratiji pređe na konkretne primedbe Rusiji. Teorija sile priznaje pamet u onoj meri u kojoj je ta pamet u stanju da joj služi. Rusija je najavila novu generaciju interkontinetalnih raketa kao protivargument američkom nezadrživom naoružavanju. “Amerika na naoružanje daje 20 puta više nego Rusija”, Putinove su reči. Rusija je ponovo naučila najprimitivniju, ali još važeću lekciju. Rusija se energično suprotstavila uvođenju sankcija za Sudan i Iran. I, kako piše ruski komentator Pavel Baev: “Rusija nema ništa zajedničko sa Sudanom, ali ima sa orijentacijom protiv sankcija i, time, svođenja na nulu tog instrumenta u rukama Ujedinjenjih nacija”. Osnova je ista kao američko odbijanje priznavanja Svetskog krivičnog suda. Manje pravila igre - više slobode nekontrolisanog delovanja. Kreće veliki projekat energetskog povezivanja (naftovod i gasovod) Rusije i Kine, dve zemlje za koje američki komentator Robert Kagan, piše: “Kina i Rusija ne prihvataju pokušaje Zapada da na planeti promoviše liberalnu politiku”. Kagan, koji, inače, nije neokonzervativac, izgleda da meša Bušovu politiku “borbe protiv terorizma” sa liberalizmom kojega se mogao izvorno setiti makar samo zato što je 20. maja bilo ravno 200 godina od rođenja Džona Stjuarta Mila, jednog od njegovih utemeljitelja. Možda ga u ovom vremenu, kada je hipertrofirani individualni interes dobio ideologiju u neoliberalizmu i tako izvitoperio izvorne postavke liberalizma, vredi ponovo citirati; makar koliko da se zna da te dve stvari nisu isto.
Džon Stjuart MilU traktaku “O slobodi” Mil je pisao: “Jedina sloboda, koja zaslužuje to ime je kada stičemo naša dobra na naš način, pritom ne pokušavamo da lišavamo druge njihovih dobara ili ih ne sprečavamo u njihovim namerama… Ako bi svi ljudi, osim jednog, zastupali jedno mišljenje, svejedno čovečanstvo ne bi imalo prava da natera onog jednog da ćuti, podjednako kao što on ne bi imao prava da natera čovečanstvo da ćuti”. Uzmemo li za ozbiljno Mila, doći ćemo u situaciju da strpamo u isti koš ne samo Putina i Buša, nego još masu drugih državnika. Promena od Mila do danas je ogromna. Institucionalizovana su nova pravila koja, bez sumnje, daju rezultate, naročito kada ih svojim jednodimenzinalnim metrom mere oni koji ih i diktiraju. U doba Mila i ostalih liberala, Amerika nije morala silom da dokazuje svoj slobodarski duh. Postojao je “Spirit of America”, koji je plenio svet, upućivao ga ka humanijim odnosima, nudio nadu svima... Ni danas svet nije bez nade, ali se “ciljna grupa” stalno smanjuje. Danas su dominatne reči “fleksibilnost”, “kamate”, “profit”, “uticaj”, “moć”... Kina, Indija, Rusija i druge zemlje na putu u savremenost uče taj jezik - dobro i brzo. U “Principima političke ekonomije” Mil je pisao o potrebi menjanja društva “koje će ujediniti slobodu i nezavisnost ličnosti sa intelektualnim, moralnim i ekonomskim prednostima”. Pre nešto više od mesec dana, 21. aprila, navršilo se 60 godina od smrti Džona Majnarda Kejnza, autora “Opšte teorije zaposlenosti, kamata i novca”, koji je smatrao da je puna zaposlenost preduslov demokratije i slobode. Rusija možda i ima prava na “svoj način”, budući da liberalizam nije deo njene istorije. Što bude moćnija, to će biti važniji Putinov komentar, koji glasi: “Psi laju, karavani prolaze”.

4 Comments:

Blogger ROXANA MARCOVEI said...

Dobre vijesti!!!
Ja sam Rumun i moje ime je Roxana Marcovei. Moja majka mi je rekla da prolazi kroz internet i došla do publikacije gospođe MARIJE ALEKSANDER, rekavši da joj je kredit odobrio kredit širokoj javnosti po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 2%. možete je kontaktirati na (mariaalexander818@gmail.com)

Dakle, rekla sam prijatelju o izgledu posuđivanja od gospođe Marike Alexander i rekla je da joj ne bih trebao reći da nisam pozajmio od Maria Alexander, ali moram posuditi malu svotu da proverim da li je njena kompanija legitimna kompanija .

Tako sam postupio po njenim savjetima i kontaktirao gospođu Mariju Aleksandru putem njenog e-maila: [mariaalexander818@gmail.com
] koju je poslala moja majka, a ja sam zatražio zajam od 35.000 eura. Gospođa Maria Alexander mi je odgovorila i poslala mi sve odredbe i uslove svoje kompanije koje sam pročitala i prihvatila sam uslove. Po odobrenju zahtjeva za kredit, primio sam obavijest od moje banke da je iznos od 15.000 eura uplaćen na moj bankovni račun od gđe Maria Alexander

Bila sam jako sretna i dijelila dobre vijesti sa svojom majkom i mojim prijateljem koji su mi savjetovali da nastavim. i on je izvršio otplatu zajma 11. februara 2019. godine, a ja sam tražio drugi iznos od 30.000 eura koji sam dobio i na svom bankovnom računu nakon što su procedure izvršene.
Dakle, želim da iskoristim ovu priliku da kažem svima koji traže privatnog zajmodavca na Internetu koji će sigurno kontaktirati gđu Maria Alexander

putem e-maila: {mariaalexander818@gmail.com}
Ili Whatsapp: +1 651-243-8090


Možete me kontaktirati ako vam je potrebna pomoć ili želite da postavite pitanja o tome kako sam dobio kredit.
Evo moje e-pošte: [roxanamarcovei@gmail.com]
Dobro vas blagoslovio

9:06 PM  
Blogger ROXANA MARCOVEI said...

Dobre vijesti!!!
Ja sam Rumun i moje ime je Roxana Marcovei. Moja majka mi je rekla da prolazi kroz internet i došla do publikacije gospođe MARIJE ALEKSANDER, rekavši da joj je kredit odobrio kredit širokoj javnosti po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 2%. možete je kontaktirati na (mariaalexander818@gmail.com)

Dakle, rekla sam prijatelju o izgledu posuđivanja od gospođe Marike Alexander i rekla je da joj ne bih trebao reći da nisam pozajmio od Maria Alexander, ali moram posuditi malu svotu da proverim da li je njena kompanija legitimna kompanija .

Tako sam postupio po njenim savjetima i kontaktirao gospođu Mariju Aleksandru putem njenog e-maila: [mariaalexander818@gmail.com
] koju je poslala moja majka, a ja sam zatražio zajam od 35.000 eura. Gospođa Maria Alexander mi je odgovorila i poslala mi sve odredbe i uslove svoje kompanije koje sam pročitala i prihvatila sam uslove. Po odobrenju zahtjeva za kredit, primio sam obavijest od moje banke da je iznos od 15.000 eura uplaćen na moj bankovni račun od gđe Maria Alexander

Bila sam jako sretna i dijelila dobre vijesti sa svojom majkom i mojim prijateljem koji su mi savjetovali da nastavim. i on je izvršio otplatu zajma 11. februara 2019. godine, a ja sam tražio drugi iznos od 30.000 eura koji sam dobio i na svom bankovnom računu nakon što su procedure izvršene.
Dakle, želim da iskoristim ovu priliku da kažem svima koji traže privatnog zajmodavca na Internetu koji će sigurno kontaktirati gđu Maria Alexander

putem e-maila: {mariaalexander818@gmail.com}
Ili Whatsapp: +1 651-243-8090


Možete me kontaktirati ako vam je potrebna pomoć ili želite da postavite pitanja o tome kako sam dobio kredit.
Evo moje e-pošte: [roxanamarcovei@gmail.com]
Dobro vas blagoslovio

9:11 PM  
Blogger Sharifah Isfahann / How I Got My Business Loan From Honest Mother RIKA ANDERSON Lender said...

PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON
Email Perusahaan ::::::: rikaandersonloancompany@gmail.com
Rika Anderson Whatsapp ::::::::: +19147057484

Testifier ::::::: Sharifah Isfahann
Negara ::::::: Malaysia
Akun ambank ::::::: 09-12012-006-337
Testifier :::::: +60133301368
Email ::::::: sharifahisfahann54@gmail.com

Suami saya dan saya ingin menggunakan media ini untuk bersaksi tentang perbuatan baik "RIKA ANDERSON LOAN COMPANY", pemberi pinjaman yang tergabung dalam "USA" yang menawarkan pinjaman internasional dalam hitungan menit ke semua negara Eropa, Afrika, dan Asia.

Nama saya Sharifah Isfahann dan saya meluangkan waktu untuk bersaksi. Mereka menawarkan pinjaman $ 45.000 pada 2% dan dalam waktu 24 jam. Saya melihat kesaksian online tentang PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON. Saya menghubungi dan memproses pinjaman dan pinjaman saya ditransfer ke akun Ambank saya di Malaysia.

Suami saya dan saya memiliki hutang besar dengan debitor dan bank dan kami mencari pinjaman dari pemberi pinjaman yang berbeda tetapi semuanya datang ke penipuan, sebaliknya mereka membawa kami ke hutang lebih banyak dan akhirnya meninggalkan kami untuk istirahat sampai saya bertemu dengan Ibu RIKA PERUSAHAAN ANDERSON LOAN COMPANY dan mereka menawarkan pinjaman meskipun pada awalnya saya khawatir itu akan berakhir seperti perusahaan lain tetapi saya salah.

Sekarang kami akhirnya menyelesaikan hutang kami dan memulai bisnis baru dengan sisa uang dari pinjaman. Saya sangat menyarankan semua orang di sini di internet yang mencari pinjaman luar negeri untuk menghubungi PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON di email.

4:35 PM  
Blogger Aliyah Danladi ( BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN SAYA) said...

Salam kepada semua orang yang membaca kesaksian saya. Nama saya Aliyah Danladi dari Jln Moch.Toha Gg.Ripah No 9, Bandung, Indonesia. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu semua orang agar berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman online karena begitu banyak pemberi pinjaman internet di sini adalah penipu dan mereka hanya berbagi cerita palsu, saya meminta pinjaman sebesar Rp40.000.000 dari seorang wanita di Canadan pada 4 Oktober, 2019 dan saya kehilangan uang saya dengan biaya yang tidak ada habisnya tanpa mendapat pinjaman.

Pada 11 November 2019, seorang rekan dari kantor saya Ny. Novia Antonous dengan email noviaantonous@gmail.com, memberi tahu saya bagaimana dia mengajukan pinjaman dari RIKA ANDERSON LOAN COMPANY dan dia akhirnya mendapatkan pinjaman tanpa penundaan. Saya tidak pernah percaya sampai saya pergi dengannya ke bank untuk mengkonfirmasikannya dan saya kagum bahwa saya telah kehilangan begitu banyak uang hanya untuk mendapatkan pinjaman. Saya juga melihat kesaksian di facebook dan blog tentang pekerjaan baik Bunda RIKA PERUSAHAAN ANDERSON LOAN COMPANY. Saya juga menghubungi Zulaikha Yugesh di email zulaikhayugesh@gmail.com setelah saya melihat kesaksiannya di blog.

Semoga Tuhan memberkati CEO RIKA ANDERSON untuk apa yang telah dia lakukan pada saya dan keluarga saya, saya memberi tahu teman saya untuk memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik. PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON, dan saya mengajukan pinjaman sebesar Rp45.000.000
Saya mematuhi syarat dan ketentuan pinjaman perusahaan dan permohonan pinjaman saya disetujui untuk saya tanpa tekanan dan kesulitan.

Akhirnya, saya menerima pinjaman di rekening bank saya dan saya memberi tahu teman saya yang memperkenalkan saya untuk menerima pinjaman dan saya juga memperkenalkan banyak orang kepada PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON dan mereka semua senang dan juga bersaksi tentang kejujuran ibu Rika. Jika Anda membaca kesaksian saya dan membutuhkan pinjaman sehingga Anda juga akan memberikan bukti kejujuran ibu yang baik.

jadi saya menggunakan cara ini untuk memberi tahu setiap orang Indonesia dan negara lain yang membutuhkan pinjaman untuk menghubungi PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON

via EMAIL: rikaandersonloancompany@gmail.com
WHATSAPP: +19147057484

Anda masih dapat menghubungi saya jika Anda memerlukan informasi lebih lanjut melalui email: aliyahdanladi@gmail.com

Semoga Allah memberkati semua orang karena membaca kesaksian saya.

7:32 PM  

Post a Comment

<< Home