My Photo
Name:
Location: Dublin, Ireland, Ireland

Wednesday, May 31, 2006

Vicevi iz Australije

Na web stranici Turisticke organizacije Australije pristizu svakakvapitanja.Na kraju je veselim Australijancima dop***ilo da ih svaka susa zajebava=, i evo kakvi su rezultati:
Pitanje iz Velike Britanije:
Duva li ikada vetar u Australiji? Nikada nisam na televiziji video da t=amo
pada kisa,pa me zanima kako biljke uopste uspevaju...
Odgovor:Mi sve biljke uvozimo potpuno izrasle i onda sedimo i gledamo ih kakoumiru.
Pitanje iz SAD-a:Hocu li moci da vidim kengure na ulici?
Odgovor:Zavisi od toga koliko ste popili.
Pitanje iz Svedske:Zelim da pesice predjem razdaljinu od Perta do Sidneja. Mogu li pri tom=dapratimzeleznicku prugu?
Odgovor:Svakako, to je samo 3000 milja, ponesite samo malo vise vode...
Pitanje iz Svedske:Je li u Australiji sigurno trcati po grmlju?
Odgovor:Znaci, tacno je ono sto se prica o vama Svedjanima...
Pitanje iz Velike Britanije:Ima li u Australiji bankomata? Mozete li mi poslati popis svih bankomat=a,ako ih ima, u Brisbejnu, Kernsu, Taunsvilu i Hervej Beju?
Odgovor: Od cega je vas poslednji rob umro?
Pitanje iz SAD-a:Mozete li mi dati neke informacije o trkama nilskih konja u Australiji?=Odgovor:A-fri-ka je veliki trouglasti kontinent juzno od Evrope.Au-stra-li-ja je ono veliko ostrvo usred Pacifika na kojem nema... ma, =nijebitno.Svakako, trke nilskih konja odrzavaju se svakog utorka uvece u Kings Kr=osu.Nudistima ulaz besplatan, dodjite goli.
Pitanje iz SAD-a:U kojem smeru je sever u Australiji?
Odgovor:Okrenite se prema jugu i onda skrenite za 90 stepeni. Kontaktirajte nas=kadstigneteovamo i poslacemo vam ostatak upustva.
Pitanje iz Velike Britanije:Da li smem da unesem escajg u Australiju?
Odgovor:Zasto? Samo jedite prstima, kao i mi.
Pitanje iz SAD-a:Mozete li da mi posaljete raspored koncerata Beckih decaka?
Odgovor:Au-stri-ja je ona simpaticna drzavica koja se granici sa Nemackom, koja=je...ma, nije bitno. Svakako, hor Beckih decaka peva svakog utorka uvece u K=ingsKrosu,odmah posle trka nilskih konja. Dodjite goli, za nudiste je besplatno.
Pitanje iz Francuske:Imate li vi u Australiji parfema?
Odgovor:Ne, MI ne smrdimo.
Pitanje iz Amerike:Razvio sam novi proizvod, izvor mladosti. Mozete li mi reci gde bih uAustralijimogao dobro da ga prodam?
Odgovor:Svuda gde su se Amerikanci okupili u vecem broju.
Pitanje iz Velike Britanije:Mogu li u Australiji nositi cipele s visokom petom?
Odgovor:Vi ste britanski politicar, je li tako?
Pitanje iz Italije:Mozete li mi reci na kojim mestima u Tasmaniji ima mnogo manje zena neg=omuskaraca?
Odgovor:Da, u gej-klubovima.
Pitanje iz Francuske:Slavite li vi u Australiji Bozic?
Odgovor:Samo na Bozic.
Pitanje iz Nemacke:Ima li u Australiji samoposluzivanja i da li mleko moze da se kupi prek=ocele godine?
Odgovor:Ne, mi smo miroljubiva civilizacija veganskih lovaca i sakupljaca.Mleko je protivzakonito.
Pitanje iz SAD-a:Molim Vas da mi posaljete popis svih lekara u Australiji koji raspolazu=serumomprotiv ugriza zvecarki.
Odgovor:Zvecarke zive u A-me-ri-ci odakle Vi dolazite. Sve australijske zmije s=uneotrovne,potpuno bezopasne i lako ih je pripitomiti.
Pitanje iz SAD-a:Imam pitanje o jednoj poznatoj zivotinji iz Australije, ali sam zaborav=iokako se zove.To je neka vrsta medveda koja zivi na drvecu.
Odgovor:Zovu se skocimedvedi. Tako ih zovu jer skacu s grana i pojedu mozak ono=m koprodje ispodnjih. Mozete ih odbiti od sebe tako sto cete se politi ljudskom mokraco=mpre nego stokrenete u setnju.
Pitanje iz SAD-a:Bio sam u Australiji 1969. na odsustvu iz vojske, i hteo bih da stupim =ukontakt sacuromsa kojom sam se vidao dok sam bio u Kings Krosu.Mozete li mi pomoci?
Odgovor:Da, ali jos uvek cete morati da je placate po satu.
Pitanje iz SAD-a:Hocu li moci da razgovaram na engleskom u vecini mesta koja planiram da=posetim?
Odgovor:Da, ali cete prvo morati da ga naucite.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home